10.13.2012

☂13/10/2012☂





今日  係一個我好得閑嘅日子

哈哈哈XD

因爲我好得閑
所以我無端端就出呢個好特別的方式來打呢個Blogger
一方面可以我學習
一方面係因爲我嘅老友都仲未有人係詌樣寫嘅
 或者係我睇太多香港戯?!!
已經黐綫咗!! 哈哈哈XD

我詵我班嘅 "多變嘅怪Mo" 一定睇唔明
哈哈哈XD
冇相干 唔緊要
我哋係唔會話你知嘅!!!
(唔好嫐嗻... ... ^_^)
(唔會連呢句都睇唔明哇?!!)

仲佑唔該嗮你 俾我哋睇詌多關於吉隆坡嘅嘢
唔單止係詌  你仲搵咗好多嘢俾我哋
我知你好想去!!!
哈哈哈XD

查實咧... ...
呢排真係發生咗好多xx嘅嘢
仲有就嚟考試啦
真係唔係詌開心咯
我都不知點解
如果我有乜嘢係激嫐咗呢嘅
真係對唔住 :'(


考試加油啦!!!

一個人 睇個樣真係睇唔透究竟佢係個點嘅人
正所謂: "好眉好貌生沙虱"
晤想俾你知嘅嘢 你真係晤會知
(講廢話咩?!!)
無論係幾好嘅朋友  都係一樣
真係好得人驚!!
可能係我自己太易信人 自己太憨
先之會詌容易被人搵到笨
只係突然閒覺得人有時真係好可怕 ... ...
呢個世界上  有太多太多虛僞嘅人
整日都憇人  終有一日會俾人踢爆嘅!!
唔該不要做到神台貓屎詌先來收手啦!!

贏唔過人就應該檢點下自己
就唔應該詌做嘅~~
呢哋話係唔係嘅嗻~~~

巴不得媽媽
真係好好睇嘅嗻~~
而且果個翟有聲真係好靚仔嘅嗻~~
因爲佢係筋肉人!!
哈哈哈XD








没有评论:

发表评论

☂21/01/2018 可親☂

聊過多少短訊,但不會見面。 讚好過對方多少相片, 但從沒有一起合照。 是的,你們是互相認識, 只是從未真正的相近而已。 有些人,每天都會在網絡上碰面。 會互相讚好、留言。 花過多少時間為同一件事議論。 也為過某一個短片一起嬉笑怒駡。 有多少個深夜曾在短訊里談...